פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

053-3605551
החזרות / החלפות
משלוחים חינם בקנייה ב-₪350 ומעלה

חליפות חתן

חליפות חתן

אם אתם מחפשים חליפות חתן, הגעתם למקום הנכון. בחירת החליפה ליום החשוב ביותר בחיים היא לא פשוטה, ודורשת דיוק רב ותשומת לב לפרטים הקטנים. החל מבחירת המידה המדוייקת ועד הטקסטורה של הבד, הכל צריך להיות בדיוק במקום. אז איך עושים את זה נכון, ומה הם ההבדלים בין דגמי המעצבים השונים? כל התשובות לפניכם.

 

על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים חליפות חתן?

הדבר החשוב ביותר בבחירת חליפות חתן הוא הטעם האישי שלכם. כשמרגישים טוב – נראים טוב, וזה נכון בכל מצב. ובכל זאת, לפני שאתם מזמינים חליפה כזו או אחרת – כדאי שתשימו לב לשלושת הכללים הבאים.

איכות גבוהה ללא פשרות

חליפה לא איכותית, אשר נתפרה בצורה זולה מבדים לא איכותיים, לא תיראה טוב על הגוף ותשדר תחושה כללית ירודה. כדאי מאוד לבחור בהרכב בד איכותי (לדוגמא, כזה שמשלב צמר עם אריג נוסף).

גוון מדוייק בחליפה

חליפות חתן לרוב יהיו שחורות, כחולות או אפורות. את הצבע בוחרים לפי העונה, אופי האירוע וכו’. אך חשוב לזכור שלא רק בחירת הצבע היא חשובה, אלא גם הגוון המדוייק.

התאמה מושלמת

כדי להבטיח שחליפת החתן שתזמינו תתאים לכם כמו כפפה ליד, יש למדוד את היקף הכתפיים והמותניים שלכם באופן מדוייק בעזרת סרט מדידה. בחרו במידה הנכונה לכם על פי טבלת המידות. אתם תודו לנו כשתמדדו את החליפה בפעם הראשונה, ותיווכחו כמה טוב היא גורמת לכם להיראות…

 

חליפות החתן של קרל

החליפות של קרל מתאימות לחתנים ושושבינים שלא מוכנים לוותר על הלוק המושלם, ורוצים להיראות במיטבם ביום החתונה שלהם. הגזרות נבחרות בקפידה, וכך גם חומרי הגלם.

אנחנו בקרל משתמשים בידע משפחתי שהועבר מדור לדור, אבל מקפידים גם להיות מעודכנים בכל הטרנדים החמים בעולם האופנה. כך אנחנו יכולים להעניק ללקוחותינו את הטוב מכל העולמות, בכל מצב.

 

מראה אלגנטי עד הפרטים הקטנים ביותר, עם חליפות חתן של קרל!

כשאתם לבושים בצורה נקייה ואלגנטית, הפרטים הקטנים הם אשר עושים את ההבדל ונותנים את הסטייל הקלאסי שמאפיין חתנים. אורך השרוול המדוייק, הטקסטורה העדינה של הבד, גזרה מחמיאה (אנחנו ממליצים על גזרת SLIM עכשווית) – החליפות של קרל יספקו לכם את כל אלה, מבלי לוותר על הנוחות ויכולת התנועה. 

בסופו של דבר, המטרה שלנו היא שתיראו טוב גם מתחת לחופה, אבל גם ברחבת הריקודים.

 

חליפות חתן איטלקיות של ויטלי ברבריס

אם אתם מחפשים חליפת חתן בסגנון אירופאי, כזה שמסובב ראשים לפחות כמו השמלה של הכלה (אם לא יותר), אנחנו ממליצים לבחור באחת מחליפות גברים המעצבים היפהפיות של ויטאלי ברבריס. 

החליפות של ויטאלי ברבריס מגיעות היישר מטורינו שבאיטליה. החליפות מתאפיינות באיכות בד גבוהה במיוחד וגזרת SLIM עכשווית, ומשלבות מראה קלאסי ומוקפד עם ניצוץ צעיר וקליל. 

 

בחירת חגורה, עניבה ונעליים בנוסף לחליפת חתן!

הלוק המוקפד והמחוייט מחייב גם את השילוש הקדוש שמשלים את חליפת החתן: חגורה, נעליים וכמובן עניבה. לגימור מושלם מומלץ להוסיף גם מטפחת כיס, חפתים מעוצבים ולא לוותר על גרביים מתאימים.

אצלנו בקרל תוכלו למצוא מגוון אקססוריז אלגנטיים, אשר משדרים יוקרה ועשויים מחומרי גלם משובחים: עניבות רגילות ופרפר, חגורות עור, מטפחות בשלל צבעים, ועוד. 

 

החליפות חתן של קרל – ללכת על בטוח בכל אירוע

בין אם אתם מחפשים חליפות לחתן עצמו או חליפות גברים לשושבינים – הדרך ללוק המושלם מתחילה בקרל. אנחנו נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, ולעזור לכם לבחור בחליפת החתן שתתאים לכם באופן מושלם. 

עדיין מתלבטים? פשוט תרימו טלפון. אנחנו מחכים לכם כאן.

בחרת לסנן לפי: חליפות חתן
נוספו לאחרונה
no-lazy